Виховна робота


Розробка першого уроку у 4 класі "Україна на карті Європи" (пЕРЕГЛЯНУТИ)



ВИХОВНИЙ ЗАХІД
ВІКТОРИНА
« У СВІТІ КАЗКИ»
Тема: Вікторина «У світі казки»
Мета: закріпити знання учнів з теми «казки»; формувати уміння учнів фантазувати; збагачувати словниковий запас; розвивати читацьку зацікавленість; виховувати почуття добра, справедливості, поваги до української мови.
Хід заняття:
Звучить пісня « У гостях у казки»
Вчитель: Казка… Як багато доброго, таємного, цікавого зберігає в собі це слово. Кожен із нас, як був малюком, із задоволенням слухав, коли йому читали чи розповідали казки. Правильно говорять «Тисячі речей забудете, а тих хвилин, коли вам люба мама чи бабуся розповідали казки, не забудете».
Казка – це добре, розумне, вічне.
Діти:
         1. Казка – це світ чарівний та незвичний,
             Казка – це диво сповнене краси.
             Поринуть у казки, це ж бо так цікаво,
             Це справді свято, радість дня душі.
         2. У казці звірі мову мають,
             Дерева розмовляють, мов живі.
             Добро і правда завжди зло долають,
             Тому і люблять казку всі.
         3. В країну казок підемо я і ти,
             У казці всім цікаво побувати.
             Там вірних друзів можна знайти,
             Із ними можемо танцювати.
         4. Вірш «Диво казки» Василь Василашко.
Вчитель: Перед грою пригадайте: які казки ми знаємо?
- На дошці схема:
     Казки
       авторські                    народні
 про тварин;
 побутові;
 фантастичні;
 нескінченні;
 наукові
Вчитель: Сьогодні ми разом побуваємо у світі казки чарівної. Всі казки вчать нас відрізняти хороше від поганого, поважати добро, правду і боротися зі злом і кривдою.
Зараз ми проведемо вікторину «У світі казки чарівної».
Дві команди побажали взяти участь у нашій вікторині. Це команда «Колобок» і команда «Рукавичка». Діти з емблемами, визначені капітани команд.
Представлення журі (дві учениці з 3 класу – представляють журі, кожен конкурс оцінюється 5 балами).
1 етап. Конкурс «Назви казку».
2 етап. Конкурс «Речі загубились».
3 етап. Конкурс «Математика в казках».
4 етап. Конкурс «Продовж ланцюжок».
5 етап. Конкурс «Хто, хто, хто?»
6 етап. Конкурс «Чи активні наші вболівальники?»
7 етап. Конкурс «Ти мені, я тобі».
8 етап. Конкурс «Музична пауза».
9 етап. Конкурс «Назви казки за ілюстраціями».
10 етап. Вправа «Асоціативний кущ».
Вчитель: зараз, діти, необхідно скласти «Асоціативний кущ» до слова лисичка. Зокрема, слід розповісти, яка вона, що полюбляє, у яких казках ми її зустрічаємо. Свої варіанти передати журі.
11 етап. «Коло бажань»
Діти утворюють коло.
Вчитель: Нехай кожен із вас уявить, що в цьому колі збуваються ваші мрії. Кожен по черзі висловлює таке бажання. «Якби я був казкою, то я б розповів дітям про…»
«Коли б я був чарівником, я б зробив би дітям…»
12 етап. Підсумок: журі оголошує команду переможницю.
Вірш:
          Хай живуть серед людей казки чудові
          І нові у світ приходять повсяк час!
          Ми читати будем їх, розповідати.
          І на сцені інсценувати.
            
 Вчитель: Шановні хлопчики й дівчатка!
                Я вам хочу побажати –
                Книг багато прочитати
                Й найрозумнішими стати!
- Ви добре знаєте казки. Продовжуйте їх читати, і ви обов’язково станете кращими, мудрішими, добрішими, легше долатимете перешкоди, які траплятимуться на вашому життєвому шляху.

Немає коментарів:

Дописати коментар